מטבחי חוץ – לבשל תחת כיפת השמיים

מטבחי חוץ הם הצעקה האחרונה בעולם הלייף סטייל והפינוק, וברור לכולם למה. הרי מה יותר כיף מלשבת בחצר עם כל המשפחה, להכין פיתות ביתיות בטאבון איכותי ולשים שיפודי בשר וירקות על הגריל החשמלי?

מטבחי החוץ הופכים את הבישול מחובה מעיקה לחוויה משפחתית וחברתית נהדרת, וכל זאת בחצר הבית, בלי לארוז לטיול ובלי להתלכלך מפחמים. מטבחי חוץ מאפשרים את התחושה של חופשה בחצר הבית, בקרבה נוחה לתשתיות בסיסיות כמו ברז מים, שירותים, שולחנות וכיסאות נוחות.

מטבחי עץ – ריחות בישול לא בביתנו!

בישול זו חוויה מהנה עם תוצאה עוד יותר כיפית- אוכל. אבל יש מאכלים שהבישול שלהם לא מתאים לתוך הבית. אנשים אינם מכניסים לביתם טאבונים וגרילים מתוך חשש מפני העשן וריחות החריכה והבשר המתפזרים מהם אלא מעדיפים לחפש פתרונות אצל חברות המוכרות מוצרים למטבחי חוץ.

כדי לצמצם עוד יותר את הסיכון של הריחות והעשם, הגרילים והטאבונים שלנו באים עם פטנטים ייחודיים למניעת עשן וריחות, המצמצמות מאוד את ריחות הלוואי הנודפים מהם. בנוסף, הם מגיעים מצויידים במכסי נירוסטה איכותיים ובנויים בצורה הלוכדת בתוכם את מרבית הריחות. כך שבסופו של דבר, הריח שמתפזר בעת פתיחתם זניח ומתפזר מהר בחלל האוויר הפתוח. כך, מטבח החוץ שלנו עוזר לכם להכין אוכל נהדר- בלי ריחות לוואי.

המוצרים שלנו

ניתן למצוא אצלנו מגוון מוצרים למטבחי חוץ. המוצרים שלנו כוללים גרילים חשמליים במגוון גדלים, כאשר ניתן לשלב בחלקם כיורים ומשטחי עבודה- כאשר גרילים המשולבים עם כיור, כירה ומשטח חיתוך מתפקדים בעצם כמיני מטבח חוץ. בנוסף, ניתן לרכוש אלצנו פינות אוכל איכותיות בגדלים שונים לחצר ולגינה, וטאבונים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה המאפשרים לכם לבשל מוצרים באיכות של מסעדות יוקרה- והכל מחצר ביתכם!

איכות ושירות ללא פשרות

אנו מחזיקים בקולקציית מוצרי מטבחי החוץ שלנו רק מוצרים באיכות הגבוהה ביותר. מטבחי החוץ שלנו מיוצרים כך שיישרדו בכל מזגי האוויר. הם משלבים נירוסטה איכותית שאינה מחלידה לעולם וקלה מאוד לניקוי, וחיבורים לחשמל, גז ומים. ניתן לקנות איתם כיסויים ייעודיים המגנים עליהם מפני לכלוכים, עלווה והפתעות קטנות מציפורים המעופפות מעליהם.

עובדינו המסורים תמיד שמחים לעזור לכם למצוא את המוצר המתאים ביותר לצרכיכם בהתאם לתקציב שלכם. כל מה שעליכם לעשות הוא לפנות אליהם ולהסביר מהם הצרכים שלכם. הם ייעזרו לכם לבחור מוצר, יפרשו ביניכם את אופציות המשלוח וההרכבה שאנו מציעים, והכל בחיוך ועם הרבה אהבה.

החצר האחורית

×
×

עגלת קניות

עזרה מנציג
1
רוצה לדבר עם נציג?
החצר האחורית
היי 👋
צריכים עזרה?